Algemeen

Ook de ultieme “Employee Experience” bereiken?

By 16 december 2020 No Comments
Ook de ultieme “Employee Experience” bereiken?

Als je zin hebt in zeer tevreden medewerkers, lees dan vooral even door. Want met medewerkers bedoelen wij iedereen die jouw collega is. Het betreft directieleden, HR-managers, IT-managers, Facilitair Managers en alle andere krachten die binnen jouw bedrijf op de loonlijst staan. Dit gaat over “Werkplek as a Service”, maar dan wel met overtreffende trap.

Werken vanaf de start al een feestje maken!

Hoe je voor een ultieme eerste ervaring zorgt voor nieuwe medewerkers? Laat hen verbaasd zijn door een professioneel Onboaring Programma. Een werkplek als dienst afnemen betekent, wat ons betreft, dat de nieuwe medewerker in een organisatieportaal alles ziet wat er voor hem of haar geregeld is. Het is de warme deken bij binnenkomst, waar nog lang over nagepraat wordt. De extra stap in dit Onboarding Programma is namelijk dat de medewerker zelf ook bestellingen kan doen door middel van vooraf samengestelde items in E-business tools.

Het razendsnel vervangen van bestaande werkplekken

Een ultieme “Employee Experience” betekent natuurlijk ook dat bestaande medewerkers online zien wanneer hun hard- en software vervangen mag of dient te worden. Daar krijgen zij automatisch bericht van. Ook zij kunnen, door middel van E-business tools, een keuze maken uit hun gewenste apparaten. We maken met “Werkplek as a Service” CYOD, Choose Your Own Device, eenvoudig, Daarin maken medewerkers een keuze uit apparaten die vooraf door de werkgever geselecteerd zijn. Met de cloudservice Microsoft InTune configureren we op maat mobiele telefoons, tablets en laptops, zodat ze na ontvangst automatisch geïnstalleerd worden en direct aansluiten bij het beleid van de organisatie. Voor alle medewerkers is dat een veel betere ervaring dan te moeten wachten bij de service desk.

De ultieme ervaring voor zowel de IT- als Facilitair Manager

Voor de IT manager betekent onze ‘Employee Experience’ dat er geen zorgen meer zijn over het aanbieden van applicaties, het monitoren van de hardware of het bijhouden van het up to date zijn van systemen. PurpleCloud zorgt er namelijk ook voor dat alles wat besteld wordt als eigendom van de organisatie aangemeld wordt in één centraal systeem. Dat is handig! Omdat ook het hele inkoopproces rondom werkplekbeheer geregeld is, is de ultieme ervaring voor de Facilitair Manager dat er geen gedoe meer is met facturen, het afhandelen en goedkeuren van allerlei bestellingen of tijdrovend klantcontact met toeleveranciers.

Ook zin in blije momenten?

Neem contact met ons op al je alles wilt weten over ‘werkplekbeheer met overtreffende trap’, omdat we niet alleen werkplekken leveren, maar ook de koppelingen maken met jouw systemen zodat alles centraal geadministreerd en geregisseerd wordt. Van deze mate van ontzorging wordt je zelf ook blij! ?