Overstappen naar ModernOfficeTM
van PurpleCloud

Wij zijn Cloud specialisten en weten als geen ander hoe je een ICT-infrastructuur stabiel, veilig en schaalbaar maakt. Met als doel volledige ontzorging, optimale gebruikersadoptie en compliant met wet- en regelgeving. Met ModernOfficeTM realiseren wij een flexibele werkplek met alle achterliggende techniek volledig op maat. In uw huisstijl en volledig gemanaged. Wij bedenken, bouwen en beheren uw werkplek van de toekomst. Met een eenvoudig en flexibel maandabonnement.

ModernOffice, uw werkplek van de toekomst

PurpleCloud levert en beheert een toekomstbestendig, schaalbaar en veilig digitaal kantoor op basis van Windows10 en Office 365. Dit noemen wij ModernOffice. Uw netwerk, printers, telefonie, e-mail, documenten, websites en andere bedrijfsspecifieke applicaties worden door ons gemigreerd naar de cloud en volledig beheerd. Maak kennis met de drie elementen van ModernOffice:

Cloud Ready Office

De basis voor een veilige en snelle kantooromgeving. Bedraad en draadloos. Voice, print, internet, firewall, wifi en device. Alle basis-elementen op orde.

Cloud Modern Workplace

Een moderne en productieve werkplek op basis van Windows 10. Hiermee kunt u veilig en overal samenwerken aan documenten met behulp van Office365.

Cloud Application Integration

Uw bedrijfsspecifieke applicaties integreren in de ModernOffice. SaaS, PaaS, IaaS of op eigen locatie? Al uw applicaties toegankelijk vanuit een customised workplace.

Cloud Ready Office

Steeds meer organisaties komen tot de conclusie dat overstappen naar de cloud hen kan helpen aan concurrentievoordeel, kostenbesparingen en productiviteitsverbeteringen. Met Modern Office kunnen medewerkers veilig gebruik maken van alle devices, altijd en overal werken en worden documenten centraal opgeslagen in een veilige omgeving.

Om flexibel en veilig te kunnen werken en optimaal gebruik te maken van Cloud gebaseerde oplossingen moet er op het kantoor een aantal voorbereidingen worden getroffen in de vorm van een stabiel netwerk, printers en overige randapparatuur. PurpleCloud biedt alles wat benodigd is om digitaal te kunnen werken op een kantoor aan onder de naam Cloud Ready Office. Binnen dit onderdeel valt alle fysieke apparatuur die randvoorwaardelijk is aan de kantoorautomatisering: firewalls, switches, access points, printers, netwerkbekabeling, etcetera. Zowel de levering als het beheer ervan.

Modern Workplace

De Cloud Modern Workplace voorziet in een totaalpakket van e-mail, agenda, dataopslag (persoonlijk en organisatie), een besturingssysteem, Office en meer businesstools. Al deze applicaties leveren wij in de cloud en zijn te allen tijde toegankelijk vanaf elke locatie en elk apparaat. Afhankelijk van de locatie en het apparaat kunnen beperkingen voor de toegang worden opgelegd, bijvoorbeeld dat er geen bestanden kunnen worden gedownload op niet vertrouwde apparaten.

Voor het gebruik van Office 365 inclusief compliance & security neemt u als organisatie licenties af voor iedere gebruiker. PurpleCloud adviseert Office 365 Business Premium met daarbij Enterprise Mobility & Security. Deze combinatie biedt betere beveiligings- en managementfunctionaliteiten. Met de Office 365 Business Premium licentie kunt u gebruik maken van uw vertrouwde Office-programma’s op alle devices en kunt u overal werken. Documenten kunnen makkelijk gearchiveerd en snel teruggevonden worden voor in-place juridische bewaring. Met de geavanceerde gegevensbescherming zijn uw gegevens veilig.

Cloud Application Integration

Naast de Office-applicaties zorgt ModernOffice er tevens voor dat ook de andere bedrijfsapplicaties toegankelijk zijn voor de medewerkers. Deze applicaties kunnen bij de fabrikant afgenomen zijn (SaaS), in het datacenter worden gehost of ergens anders in de cloud zijn ondergebracht. Met ModernOffice zijn alle applicaties overzichtelijk en toegankelijk vanuit een customised workplace.

PurpleCloud heeft een efficiënte methodiek ontwikkeld waarmee een goede inventarisatie van gebruikers, rechten, locatie, etc. in een matrix wordt gezet. Deze matrix wordt uitgelezen en vertaald naar de juiste desktop met applicaties voor de betreffende gebruiker. Veel tijd wordt hiermee bespaard en gebruikers kunnen na de migratie direct werken zoals zij gewend zijn met daarnaast alle voordelen van de cloud. Uiteraard speelt AVG hier een belangrijke rol bij. Door een juiste implementatie en inrichting van de techniek wordt datalekken door menselijke fouten voorkomen.

Contact